h1

Livet utan kärlek

september 12, 2007

Hur skulle mitt liv se ut ifall jag inte hade den speciella någon att dela livet med? Ifall jag inte blev kär?

Jag är inte kär nu. Sa till honom att jag ville hångla med honom. Sa att jag tyckte han var skitsnygg och att jag som 23åring behövde hångla och ville göra det med honom. han blev ställd. kl var typ sju på morgonen, v i var uppe till nio. helt galet.

Han berättade att det var meningen att han skulle leka av sig under studietiden, därför han drack så mycket. När han träffade tjejen han skulle vara seriös med skulle inte alkohol vara inblandad. han delade in folk i pack och opack. han var närmare packet det var inte jag. han respekterar mig.

boys want tramps.

å andra sidan, så har jag lite dåligt samvete för att jag objektifiera honom. hade nog kanske känt mig dum ifall jag hade fått höra ”jag e inte kär i dig, men jag tycker du e snygg o därför vill jag hångla med dig…” lite taskigt..o väldigt ytligt…så ytlig e jag väl inte..

jag bore ha sagt att jag tycker om honom. för det gör jag. han har sina stunder då han glänser…

vi var uppe till nio på morgonen och pratade. han var ju full så dt var kanske inte så att det var den djupaste konversationen. men han var inte helelr dräggfull, jag fick en helt annan inblick i hans liv. i han.

För första gången i mitt liv, börjar jag tänka på framtiden, alltså tänka på ifall ajg kommer hitta nån att dela livet med..innan har det varit självklart. I min plan har det alltid funnits nån. jag har aldirg varit orolig. det är jag inte nu heller..men tänk om. tänk om jag aldrig hittar nån att dela livet med. som älskar mig tillbaka…jag menar jag skulle inte förintas. men jag vill inte känna mig ensam. jag vill ha barn, och mys och tjafs och handla tillsammans. jag vill ha nån som jag är irriterad på men som jag ändå älskar som älskar mig så mycket att han tycker min irritation är charmig, men som är så stark att han står på sig (ifalld et inte e så att jag har rätt vilket jag alltid kommer ha..;) ) en perosn som inte kommer att lämna mig som dyrkar mig, en person som jag älskar och respekterar en drivande person. en stark man. en värdig partner.

När kommer det att ske…kommer det bara komma utan att jag förstår det? Jag vill inte nöja mig!

Jag vill inte ta första bästa av rädslsa för att det inte kommer att komma nån annan.

Jag vill att det ska komma snart. ag vill att pojkarna ska sluta leka av sig och bli vuxna. jag vill att de ska öppna ögonen och se mig. Jag vill att de ska sluta vara rädda för möjligheterna. jag vill bli repsekterad. men en respekterad tjej vill oxå ha roligt.

Nä nu får jag sluta. så himla jobbigt e det inte.

Lämna en kommentar