h1

ont i magen…

maj 13, 2007

Har en ångest känsla i magen.

skickade ett sms igår, han svarade inte..varför?

var hos honom idag o lämnade hans jävla present. han förtjänar ingen present, han förtjänar ingen uppskattning eller tid från mig..o ändå kan jag inte låta bli. vill få ur honom ur mitt system, men det är svårt tydligen. Känns som om han tror att jag e helt desperat efter honom. så illa e det ändå inte..vill bara hångla lite..kanske. Vill kuna umgås med honom utan några problem.

Jag vill inte vara kär, snälla nån jag är väl inte kär…har sagt hela tiden att jag inte är kär. vill inte det, det hade varit jobbigt. tror inte jag är det, hade jag varit det hade förra helgen varit outhärdig, han gick hem med en annan tjej. men det var inte så illa…men idag, idag mår jag inte så bra..jag vill bara att det ska kännas bra.vill bara kunna skratta o fnittra…vill kunna krama om honom o att det ska kännas som att det e ok.

usch.

Jag ringer o gratulerar, jag köper en present, jag tar med presenten ut han är inte ute. jag skickar ett sms, får inget svar…jag o o några kompisar går på promenad o tar med presenten vi går till honom han ser lite smått nollstäld ut när han öppnar dörren, nästan som jag väntar att han ska slänga ur sig ett ”va vill ni”…han ser att hans kompis oxå e med, lungar sig lite..vi blir inte inbjudna. han står utan tröja..han öppnar sin present..en tattar kamel. han blev glad, måttligt…han ville inte visa sin förtjusning hade ju varit mindre manligt då. och jag ångrar att jag lag ner tid på det hela. han är inte värd min tid. han är ite värd mina känslor, ska bara få mitt hjärta att fatta…så seg, så trög så himla svår!

Det e ju jag som ska få presenter, det e jag som ska få lov att spela svår, det e jag som ska bli jagad inte tvärtom! för helvete. jag ska ju bli behandlad som en drottning, inte som att jag har tur att få vara i hans närhet, det e u fan tvärtom…va har hänt??

jag måste skärpa mig. Måste rycka upp mig. så har jag aldrig varit, jag är stark och jag är inte efterhängsen. Detta är pinsamt…inte få svar på sitt sms. för helvete hur svårt är det att skriva ett ”haha” tillbaka ellerwhatever…Jag vill inte gifta mgi med dig..lugna dig!

lilla lilla omogna pojke. din förlust. verkligen. hur i helvete ska du kunna få nån som e bättre än mig…? som faktiskt vill ha dig, o tycker om dig..o inte bara ser ditt yttre..även om du e så himla snygg.

Nu får det räcka. här drar jag gränsen!

__________________________________________________________________

gränsen är dragen, ska bara säga till mitt hjärta.

One comment

  1. Hej sötis…du vet nog vem det är, det är jag från down-under.😉

    Det låter inte som att du har det så värst bra…han verkar inte vara, som du säger, värd in uppmärksamhet. Men samtidigt, eftersom du faktiskt ger honom den ändå, så är han nog värd uppoffringen ändå. Eftersom du vill ge honom den så är det helt enkelt så det ska vara…även om killar är skit, så är alla lika skitiga. lol Så vi får väl stå ut med det…

    Kram på dig.



Kommentera

