h1

sår i hjärtat

februari 25, 2007

Det var längesen jag skrev nått här. Jag är över ”trädet”, helt och hållet. eller nästintill. jag vill inte längre och jag ska inte längre sukta och tänka. nu år det faktiskt vara slut. men det är ändå trelvigt att ha honom som vän. får skaffa mig nya projekt. precis som jag inte har nått annat att göra. Hoppas bara att det inte slutar med att jag får sår i hjärtat, man vill ändå försöka bevara sitt hjärta helt. utan att det blir rädd.

den andra killen, oh my god. Där snackar vi om nått som inte kan hända men han visar några tecken på nått iaf. Att söka min blick o mnin uppmärksamhet tyder för mig ite på att o jag vill vara din kompis…då kan du faktiskt prata normalt med mig..och inte försöka avbryta mina samtal med andra killar (kompisar) på de mest banala sätt..

denna vekan blir det studioso. varken H eller O ringde som de har sagt o jag har antagit. lir lite irriterad, eftersom jag ringt båda ett antal gånger. man käner sig ju inte direkt jätte viktig ifall de inte hör av sig. man känner sig faktiskt lite ignorerad. speciellt besviken blir jag av att H inte ringt, faktiskt min bästa vän..

störde mig jätte mycket på en av mina vänner(en killkompis), han ska alltid ha rätt o det spelar ju nästan inte roll vad det e ..ibland så ska ahn alltid var ås himla petig..blir jätte arg, så funderar jag på ifall han e lite intresserad vilketjag absolut inte e..bara nån känsla jag får med jämna mellanrum, av det han gör o säger…får hoppas att jag ara inbillar mig!

jag hatar att vissa inte ”litar” på det man säger. jag kan tex ha läst en regel eller stadga så får mna en fråga om det, så säger jag som det e ..o då har jag tydligen fel o blir ifrågasatt o sen frågar de andra..som upprepar exakt deet jag säger..blir så jävla förbannad..

idioter..o de e mina vänner.

One comment

  1. Du ska inte ha några sår i hjärtat mitt guldkorn (läs bloggen)! Om du har det så ska jag komma med ett stort plåster!



Kommentera

