h1

R.E.S.P.E.C.T

november 11, 2007

all energi, all tid förgäves?

jag vill gråta. jag vill sluta känna nått alls. jag vill bara inte tänka på det. jag vill inte vara beviken, jag vill inte känna sorg.

jag är arg, på mig själv. som vanligt. varför tillåter man sig bli behandlad så. varför ursäktar man beteenden.

jag förtjänar respekt. den respekt som du påstår att du hyser för mig. jag är värd den.

Jag är INTE värd dintykenhet, jag är inte värd din dryghet.

jag är värd kärlek. jag är värd mer. jag är fan värd lite hövlighet.

jag skiter i ifall du är packad, det spelar ingen roll.

Min religion är inget skämt.  att säga att min religion är ett skämt är att säga att jag är ett skämt. en person som påstår att han respekterar mig säger inte så. det är inte respekt. en person som respekterar mig behandlar mig väl.

din osäkerhet med dig själv är inte mitt fel. dina jävla problem bör inte påverka hur du behandlar mig.

jag har lyssnat, tröstat, lyssnat, sympatiserat, ställt upp och tyckt om dig. int emer o inte mindre. och detta är tacken.

Den meningen sårade mer än allt annatskit jag hr fått höra från dig.

jag ivll inte vara ledsen, jag vill inte vara sårad. jag vill inte vara påverakd. ut ur mitt huvud. UT!

One comment

  1. Lilla du…..kram på dig….



Kommentera

