h1

Time oh time…

mars 4, 2007

För en vecka sen på söndan, då var jag överlycklig, verkligen jätte glad av ingen riktigt anledning, eller jag kommer iaf inte ihåg anledningen. Idag är jag riktigt nere, eller nä inte så jätte mcyket, men jag e inte på topp o jag e verklgine inte glad. utan det känns som om jag har matte img o jag har verkligen inte gjort matteläxan o vill verkligen inte till skolan..som man kände nä rman var yngre.

hade valberednignsmöte, blev irriterad på V. Han har knappt varit på nått möte o idag skulle han komma sent men det gjorde han inte, när jag ringde då sa han att han höll på med nått annat o han änd inte trodde att vi behövde honom o dessutom så ville han inte komma. Blev verkligen irriterad och BESVIKEN på honom. som att vi inte hade nått bättre för oss än att sitta där o göra det som skulle göras. blev så arg att jag sa typ hejdå mitt i alltihopa o la på. o nu har jag lite dåligt samvete över sättet jag skötte det hela på. Men på allvar att inte vilja är ingen anledning att gå på ett möte i ett organ som man själv har gått med i. Han e ju inte barn han är ju fkatiks en vuxen man o att göra så e lågt. jag hade mycket högre tankar om honom innan, men det som han gjjorde idag var både själviskt o barnsligt. sen skickade han ett sms där han sa att han skulle avå img, vilket e bättre eftersom då slipper man bli irriterad på vad personen inte gör o kan skaffa folk som faktiskt gör nått. förhoppningsvis.

Igår hände nått ur det blå, den mest oväntade personen stötte på mig, var på väg att kyssa mig. Hade jag inte stoppat det hela så hade han…o jag vet inte riktigt vad jag känner för detta. Jag menar har aldrig tänkt på oss två på det viset. o nu när jag har tänkt tanken så vet jag att et kommer aldrig funka o jag känner mig inte det minsta attraherad eller dragen, mer än vänskapligt. Det kom så ur det blå…men det kändes verkligen som jag var den lilla oerfarna tösen o han den erfarna mannen. skickligt av honom, för det kändes inte som om jag sårade han eller att han mådde dåligt av det utan det blev mer att jag blev ställd o vi skulle se vad som skulle hända när han var nykter. han hade övertaget…jag vill ju ha övertaget.

Du vet den andra killen, snyggingen. Vi satt o prata ganska länge på kåren igår. på slutet. han berättade oom nått som hade hänt i familjen som jag int efick föra vidare. sedan berättade han om sin flickvän som det inte funkade med. eftersom de inte kan träffas o hon bor i en annan stad. o han sa att de inte känner varandra tillräckligt väl för att han en grund att såt på. o det förstår jag…men han vill einte såra henne o han tyckte inte att det var rätta tillfället att säga det då hon har det lite tufft med kompisar o så…å andra idan ville han inte ge falska förhoppningar. så vi diskuterade hur han skulle göra. o ja, jag har ju lite egna känslor involverade här men jag vill inte att han ska göra slut med henne infall han har känslor för henne,  o jag ville att han skulle vara helt ärlig mot tjejen. som verkar vara en jätte härlig tjej. men hade det varit jag, o kille som jag kanppt träffade men ändå inte ville ge upp på, itne ville elller åtminsdonde inte såg nått hopp eller ljus för det nu så hae jag inte velat att han skulle fortsätta osm ingenting. för då hade jag ju fått mer o mer känslor o helt plötsligt sett bröllopet o sen insett att nä det går ju inte..jag menar man vill ju ha ärlighet hur jävla jobbigt den ändå e. att lva på ett falsk hopp e inte trevligt. Så mitt råd var att han skulle vara ärlig o berätta att han inte ville såra henne, men tyvärr att han ser på det realistiskt o han kan itne se att det kommer gå( hans egna ord) jag sa till och med att jag tyckte han var väldigt negativ o att det säkert hade kunnat funka ifall han försökte mer..men det skulle tydligen inte gå…men iaf..killen fick ett större djup efter den diskussionen..han visade en känsligare sida, han var så mån om att han inte ville såra henne, det rörde mig verkligen. who knew?

Nu ska jag skriva i min ohemliga blogg, så CC läs i den😉 haha..:)

One comment

  1. H när hon är som bäst, en toppen sida med noggrant övervägt valda ord och formuleringar.

    Hoppas det ordnar sig med alla dina ”killkompisar”. Vi män är inte alltid så smarta när det kommer till att kommunicera med kvinnnofolket. Har själv erfarenhet utav att missat dom där mystiskt superhemligt kodade signaler som ni tjejer ger ifrån er. Har missat många möjligheter pga detta. SÅ ta tjuren vid hornen..elr nåt som Martin Stenmark sjöng om i någon halvbra låt.

    Vad snackar jag om..skulle ju bara skriva att det var en fin sida och att man gärna skulle vilja läsa mer om tjejen från söder och hennes äventyr i världen.

    MvH
    Chris ”Saknar korridoren” ”Kvinnoälskaren” V.



Kommentera

