h1

True colours…

februari 13, 2007

Såg ”killen som har skaffat flickvän” idag, jag blir irriterad på att jag är så känslig. Han såg mig innan jag såg honom, han stod o pratade i telefon o jag hörde mitt namn, tittade o såg att det var han, han hade känt igen mig, var ändå tio meter emelllan oss, o jag har ju mössa o hela köret. men han kände igen mig o nämnde mig för personen i telefon..och han log verkligen jättemycket..så saken e att det hela är inte så jättestort. men det är en sån liten sak som gör att jag går o ler halvvägs hem och inte direkt hör vad min kompis säger…lite uppmärksamhet, o jag smälter..fast han har tjej, iof sa han att han inte visste ifall det var värt det hela, hon bor inte i samma stad som oss, vilket betyder att han måste pendla, de träffades nyligen. men på allvar, jag måste sluta vara så känslig för sånt här…punkt.

Jag har alltid tyck att så länge nån är tillsammans med nån så är de off limits..sen att man kan fortästta umgås o snacka med perosonen är en annan sak, men inget mer. Så därör kan jag bli lite irriterad när andra personer typ pissar revir, och man bara står där o undrar vad det hela gäller..vissa har bara otroligt låg självkänsla…

Dagens citat sagt av P-korrgranne: ”Jag är varm om brösten”-killen e smal o plattbröstad…

Vill till London, vill till London, vill verkligen till London!! Ahhh

Kommentera

