h1

terapi grejen..

februari 13, 2007

oki jag vet att jag har svårt att släppa saker. Men detta stör mig lite, jag berättade ju för en viss person, ska vi kalla honom för trädet, japp det gör vi. Iaf jag vill verkligen inte att trädet ska få för sig att jag mår dåligt, ör det gör jag ju inte. Vill inte att han ska tro att jag e deprimerad, eftersom jag inte är det. Tror ju inte direkt att han går omkring o tänker på det, men man vill ju inte att han ska få fel bild. Måste släppa det…

Massvis med tentor snart, och det enda jag kan tänka på är ifall han kommer tro att jag e deprimerad eller inte. Och frågan är ifall det ska spela nån roll för männsikors förhållande gentemot varandra. Det jag tänker på är jag vill inte att folk ska se mig som en svag människa som inte klarar sig själv…detta börjar bli lite komplicerat känner jag…återkommer till det sen.

Kommentera

