h1

terapi

februari 12, 2007

Berättade för en ”vän” att jag träffar skolkuratorn, inget jag skäms för tycker det e skitbra…man lär känna sig själv o ser hur man har växt..men jag vill verkligen inte att han ska få för sig att jag har problem eller e deprimerad..för det e jag inte..hatar att prata allvarligt över msn, får inte ut det man vill då..borde prata om sånt live, eller man bored allmänt prata mer live..men ibland e det så smidigt med msn..man kan ju göra flera samker samtidigt:)

Såg på ett herransliv, janne rular fettast😉 alltid gillat honom hans böcker e verkligen underbara…sen att han e lite speciell det e en annan sak…

Kommentera

