h1

Början…

februari 12, 2007

Jag har tänkt på detta med blog ett tag nu, men det har känts så avlägset o så personligt…Jag menar vill man verkligen dela med isg av sin dagbok för nån? Efter att ha läst en dela av mina kompisars bloggar så blev jag mer o mer sugen. Pratade med CCstarlight om det hela o vi beslutade att nu gör vi såhär, denna kommer nog hållas på det mer anonyma planet, men jag tror jag kommer skapa en annan som ska basuneras ut för alla..=)

Själva fixandet har tagit sin lilla tid, jag menar först skulle det bestämmas vilken sida det skulle skrivas på, wikipedia är väldigt bra för information, sen när registreringen var klar så skulle utseendet bestämmas, man vill ju visa en ambitiös och intressant yttre…inget rosa fluff😉 Namnet var inte direkt så himla lätt heller..allt handlar ju om det yttre i första taget…först funderade jag på jodermord, men efter att min kära CCstarlight påpekat att det verkligen inte går, så insåg jag faktiskt att jag får lägga det förslaget bakom mig…stardust e ju verkligen inte jag..men det låter roligt..

Undrar hur folk uppfattar en efter att bara läst namnet…

Kära CC nu börjas det..och gtt folk hoppas ni njuter…undrar hur länge jag kommer att ha tålamodet med detta..:)

Kommentera

